idajonsson

Alla inlägg den 2 november 2011

Av ida jonsson - 2 november 2011 22:30

finns det nå godare? näe.

lever på det jag, äter typ inte nå annat ;o

äter ingenting längre? är aldrig hungrig..

menaja, just nu lyssnar jag på musik & chattar.

det är ett peddo som håller på & snackar med mig på msn,

har bara lust & säga dra långt åt helvete till sånadära, usch.

kan bli så arg på såntdär :ö 

asså ååååh, jag hatar spotify!!!!!!
jag trycker på en låt sen bara automatiskt kmr det reklam?

skitsaker... så negativ ja är idag asså.. men de blir ju bara så!

man har ju sina dåliga dagar, fan känns som jag har en dålig dag varje dag typ?

kommer bara nya problem, jag har nog med problem! men det kmr bara mer,mer,mer å mer.

ååååh, jag hatar denna data, har lust att dra upp nånstans där inte solen lyser!

en vacker dag, kommer denna data slå ner. är 100% säker.

aja, men nu ska jag sluta dampa och städa åt min fina hamster sigge :)

bye! 

Av ida jonsson - 2 november 2011 12:44

ja men tjääääna!
idag är det ju Onsdag, och vad gör man denna onsdag?

Skulle kanske te Vågbro med louice till den där roliga lekparken..
Men hon skulle kanske sova hos en kompis, + att vi behöver fler folk... Annars kan man inte gunga på den roliga gungan :(
Vaknade typ, halv 9 och gick ut med våra bråkhundar.. sen så kunde man ju såklart inte somna om.
Aja, men ni får hare bra så länge då :)

byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
yyyyyyyye! 


Av ida jonsson - 2 november 2011 02:14

sorry för att jag inte har bloggat idag,

kom hem vid typ , 3?

Sen så stack jag typ direkt in te stan med blerim.

Där inne träffade vi julia & märta :)

Hade skiiitkul, sen så var maja & felix med oss också. hihihih

just nu är klockan halv 3 på natten och är inte ett dugg trött!

Så fett skönt med lov, fast lovet är snart slut :( känns det som iaf...
aja, haha nu ska jag fortsätta & poppa musik ;)

puss! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hojt!
Jag är en tjej på 13 vårar som håller denna blogg.
Jag är en galen & glad tjej till högsta grad!
I denna blogg följer ni mitt liv :)
hare bra!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards