idajonsson

Alla inlägg den 7 november 2011

Av ida jonsson - 7 november 2011 23:36

You shout it loud, but I can't hear a word you say 
I'm talking loud, not saying much 
I'm criticized, but all your bullets ricochet 
you shoot me down, but I get up 
I'm bulletproof, nothing to lose 
fire away, fire away 
ricochet, you take your aim 
fire away, fire away 
you shoot me down, but I won't fall 
I am titanium 
you shoot me down, but I won't fall 
I am titanium 
Cut me down, but it's you who had offered to fall 
Ghost to-own and haunted love 
Raise your voice, sticks and stones may break my bones 
I'm talking loud, not saying much 
I'm bulletproof, nothing to lose 
fire away, fire away 
ricochet, you take your aim 
fire away, fire away 
you shoot me down, but I won't fall 

I am titanium 
you shoot me down, but I won't fall 
I am titanium 
I am titanium 
I am titanium 
Stone hard, machine gun 
Fired at the ones who run 
Stone hard, as bulletproof glass 
You shoot me down, but I won't fall 
I am titanium 
You shoot me down, but I won't fall 
I am titanium 
You shoot me down, but I won't fall 
I am titanium 
You shoot me down, but I won't fall 
I am titanium 
I am titanium 
I am titanium

Av ida jonsson - 7 november 2011 22:22

japp, nu blire duschen då :)

efterlängtade duschen! haha , det låter som att jag inte har duschat på 100 år.

men det har jag :) 

just nu kikar jag på teven, men nu ropar duschen på mig!
so i most to hurry up! (stavning)

hahaha, aja pusspuss! :)

hörs imorgon, ska nog te stan då. men vi får se..

hejdå. 

Av ida jonsson - 7 november 2011 21:25

hejsan hejsan,

somnade inte förens halv 4 inatt ... -.-'

lite seg jag var idag? japp!

åååååååååååh, jag dör! imorgon har vi no! please,kill me.

jag HATAR no, mest av allt på denna jord..

just nu poppar jag we found love om,om,om,omomomomomom och om igen! <3333333333

ahaha, aja. nu blire läxa :)

bye, justja!!! var ju på nto idag oxå :D

jobba i kiosken ett tag, eftersom att de var möte där, så då passa jag på & jobba.

aja, puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hojt!
Jag är en tjej på 13 vårar som håller denna blogg.
Jag är en galen & glad tjej till högsta grad!
I denna blogg följer ni mitt liv :)
hare bra!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards