idajonsson

Alla inlägg den 13 november 2011

Av ida jonsson - 13 november 2011 23:05

wäää, jag har skitont i halsen!
det är verkligen inte skönt..
just nu kollar jag på jersey shore, som jag verkligen äääääälskar!
skulle göra allt för att träffa dom! verkligen allt!

jag skulle kunna äta bajs, seriöst.
hahahha, imorgon blir det nog också söderala :)
hade jättekul idag, fast det var bara lite tråkiga filmer .. :p

aja, nu ska jag fortsätta & kolla på jersey shore!
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss! 


Av ida jonsson - 13 november 2011 21:52

jag har blivit utmanad utav = www.laysa.devote.se :)

1. När ingen ser eller hör mig ... dansar jag som en galning, sjunger och poppar hur hög musik som helst!
2. Jag går aldrig hemifrån utan ... mobil,busskort och pengar.
3. Min blogg heter som den gör eftersom att ... för jag heter ida jonsson.
4. Om jag vågade skulle jag ... vara mig själv..
5. Om tio år kommer jag att ... flytta härifrån, så sjukt trött på sverige!

Jag utmanar : www.linawm.bloggplatsen.se :) 

Av ida jonsson - 13 november 2011 13:51

ja, idag äre ju farsdag! :)
grattis snyggaste farsan! 
   

Av ida jonsson - 13 november 2011 13:17

tjollahejsan!
snart drar jag iväg mot söderala för att vara med gurre,linus & louice :)

kulkul!

vi får väl se vad som händer där, sånt märks!

Iaf, idag äre jersey shore! :DDDDDDDDD WIEH! så som jag längtat!

var ju inge jersey shore förra söndan, det var ju för att de var mtv - ima, nånting.

aja, nu ska jag fortsätta & fixa mig.
detta är min facelook idag! :

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hojt!
Jag är en tjej på 13 vårar som håller denna blogg.
Jag är en galen & glad tjej till högsta grad!
I denna blogg följer ni mitt liv :)
hare bra!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards