idajonsson

Direktlänk till inlägg 22 november 2011

SO, igen :p

Av ida jonsson - 22 november 2011 14:14

hejsan, just nu har jag SO med julia, igen :ö
vi har det varje tisdag, på elevens val alltså.
imorgon så har vi eng prov, wäääeh. pallar inte, aja
idag blire stan , som jag skrev i förra inlägget.
jag vet faktiskt inte dehär, när slutar den här säsongen utav Jersey shore?
Nästa söndag, eller näst nästa södnag? i don't really know, i really want to know,
aja, nu ska jag fortsätta & skriva om ''Walt Disney'' :p
pusshej leverpastej! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida jonsson - 29 november 2011 14:11


tjatja, idag ska vi skriva klart om Walter Disney, elr ja försöka iaf..Idag vet jag inte vad som händer, philip & nån adam skulle komma och kolla på film hos mig,fast jag vet inte.. Jag bjussar på en bild på mig & julia som jag alltid gör ;)aja, nu s...

Av ida jonsson - 28 november 2011 22:24

     syrrans katt är här medans hon är i sthlm, imorgon opereras hon!håller både tummar & tår för dig gumman.Här hemma mår Gretzky fint så du vet! ;)   ...

Av ida jonsson - 28 november 2011 19:37

hejsan hejsan, hela helgen har varit galen men så sjukt rolig :)sry för den otroligt dåliga uppdateringen, men jag kmr inte blogga lika mkt som förut trorja.har så sjukt mycket prov & läxor just nu. Bara denna vecka har vi 3 läxor & i test & ett prov...

Av ida jonsson - 25 november 2011 13:50

hejsan, idag skriver jag med ''kursiv'' stil ;)ah, som rubriken, kmr kanske inte kunna skriva förns söndag..aja, nu måste jag packa.. ah typ snart ;) idag slutade vi 12, heheheh! asskönt, för att idag var p-lisa borta, så då tyckte larryatt vi skulle...

Av ida jonsson - 24 november 2011 20:35

haha skämta, hade ingen annan rubrik :öjorå men nu är allting fixat & är taggad inför helgen!Imorgon så åker jag & några fler för att gå på möte på ahuse, sen så kmr emma in :)Efter de så ska vi sova hos syrran, petra asså. Så de blir väl att vara på...

Presentation


Hojt!
Jag är en tjej på 13 vårar som håller denna blogg.
Jag är en galen & glad tjej till högsta grad!
I denna blogg följer ni mitt liv :)
hare bra!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards