idajonsson

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av ida jonsson - 1 oktober 2011 22:35

Hejhej, just nu sitter jag hos petra.

Vi hare mysigt! Kikar på tv, eller ja, hon springer runt :)

Jag kollar på jersey shore som jag älskar enormt mycket!

Men jag hatar mtv reklamerna, exakt lika reklamer hela tiden!


hörrni, jag går tebax till min gamla facebook, sååå alla vet!

Var krångligt med den nya :)

aja, nu ska jag fortsätta med att kolla på teve.

BTW! jag åt på aspendos idag, det är så fräscht där! ( stavning... )


Aja, hejdå :) PUSS

Av ida jonsson - 1 oktober 2011 01:36

Hejsan, idag får man sällskap i sängen! niceh.

Idag var jag på stan med Linn , Märta , Julia , Non och Sunisa :) ingen jag känner men hon var med Non. Sen så såg vi en massa fler folk där såklart.

Imorgon blir det nog stan också, i think?... 

Nu har jag en ny facebook, Ida Jonsson. Adda!!!!!

Just nu har jag typ bara 90 vänner.. haha, aja nu ska vi snart lägga oss. Så byebye bitches! närå :)


It takes someone special,

to make ordinary moments,

something to remember. 


  vilken mysig bild!

Presentation


Hojt!
Jag är en tjej på 13 vårar som håller denna blogg.
Jag är en galen & glad tjej till högsta grad!
I denna blogg följer ni mitt liv :)
hare bra!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards