idajonsson

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av ida jonsson - 18 oktober 2011 20:39

HATAR DENNA KUKDATA!

förlåt mitt humor idag, det är ganska lågt idag...

så, jag kan reta mig på ganska mkt.. typ som denna data :)

Jag skrev typ, ett skitlångt inlägg, så fittinternet slutar o fungera. ååååååååååh!!!!

aja, idag hade jag på mig :

Tights,benvärmare,shorts,och en ganska låg tröja.

eller, ja... en tröja som man kan ha till höga jeans. men ja skitsamma :p

Var nyss hos Louice, kollade lite på ''jag saknar dig, jag saknar dig''.

Den var sådär, fattade typ ingenting vad som var meningen med filmen..

Kornelia & Jocke var där ett tag också, men dom åkte hem ganska snabbt.

på torsdag blire att vara med efterlängtade lina :)

Imorrn blire nog bara slapp..? kanske, närå men spanskaläxa har jag!

Snart blire duschen, sköööönt! eller ja, för 2a gången.. blev ju pissblöt när jag gick hem från skolan idag!

vi har ju ''elevens val'' på skolan, hade först språk, sen nu har jag bytt till musik! Språk var otroligt tråkigt, höll seriöst på å somna ju. då äre inte bra..

aja, men nu säger jag hej till duschen! byebye :)


Presentation


Hojt!
Jag är en tjej på 13 vårar som håller denna blogg.
Jag är en galen & glad tjej till högsta grad!
I denna blogg följer ni mitt liv :)
hare bra!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards