idajonsson

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av ida jonsson - 11 oktober 2011 22:03

Hejsan! 

Just nu kollar jag på Jersey shore. Gammalt avsnitt.

Har precis ätit glass, shiet vad mätt man blir på glass? it's sick.

Imorgon så kan jag ej vara med på gympan i think..

Eftersom att jag ramlade av en stol , och vi kommer ha styrketräning imorrn.. JAG VILL VARA MED!

men jag har ''pain in my ass'' , såå det kmr ju inte gå så bra..

ska snart sova, för jag har pain in my head också!

aja, byyyyyyyye :)

   why do i love you so much?

  

Av ida jonsson - 11 oktober 2011 16:20

Snart så blire skolan med alexandra :)

Blerim kmr dit sen också! hihihiihihih, skämta.

så alexandra kmr väl snart..

BTW! jag varnar er sjukt mycket nu! gunga ALDRIG på en stol mot en diskbänk och lådor med handtag...

jag fick huvudet mot diskbänken och handtagen.. har typ 3 bulor på skallen :(

det hära känns inte okej.. men jag varnar er.


men aja, jag överlevde iaf!

pusshej.

so

Av ida jonsson - 11 oktober 2011 13:21

Hejsan, just nu har jag so... Boring! Kollar på Nils Holgersson. Fattar ingenting av tecknat.. :-S förlåt för att jag inte bloggade nånting igår. Men jag var iaf i stan :-) aja, måste fortsätta nu. Hejdå :-)

Presentation


Hojt!
Jag är en tjej på 13 vårar som håller denna blogg.
Jag är en galen & glad tjej till högsta grad!
I denna blogg följer ni mitt liv :)
hare bra!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards