idajonsson

Alla inlägg under november 2011

Av ida jonsson - 13 november 2011 21:52

jag har blivit utmanad utav = www.laysa.devote.se :)

1. När ingen ser eller hör mig ... dansar jag som en galning, sjunger och poppar hur hög musik som helst!
2. Jag går aldrig hemifrån utan ... mobil,busskort och pengar.
3. Min blogg heter som den gör eftersom att ... för jag heter ida jonsson.
4. Om jag vågade skulle jag ... vara mig själv..
5. Om tio år kommer jag att ... flytta härifrån, så sjukt trött på sverige!

Jag utmanar : www.linawm.bloggplatsen.se :) 

Av ida jonsson - 13 november 2011 13:51

ja, idag äre ju farsdag! :)
grattis snyggaste farsan! 
   

Av ida jonsson - 13 november 2011 13:17

tjollahejsan!
snart drar jag iväg mot söderala för att vara med gurre,linus & louice :)

kulkul!

vi får väl se vad som händer där, sånt märks!

Iaf, idag äre jersey shore! :DDDDDDDDD WIEH! så som jag längtat!

var ju inge jersey shore förra söndan, det var ju för att de var mtv - ima, nånting.

aja, nu ska jag fortsätta & fixa mig.
detta är min facelook idag! :

   

Av ida jonsson - 12 november 2011 17:47

hejsan, sorry för skitdålig uppdatering! verkligen.
men igår så var therese,blanck & petra här & åt tacos! :) 
alltid lika gott! sen efter vi åt, så satt vi alla och spela wordfued på telefonen haha..

efter det så åkte vi in te stan, skulle sova hos syrran.
Somande väl typ vid.. 2-halv 3? vaknade tio över 12! sköööönt!
sen satte jag mig vid teven lite, johanna smsade mig att hon ville vara med mig :)
så jag gick ner på stan och mötte upp henne, vi gick till solariumet och fixa oss lite,

sen begedde vi oss te ahuset :)
vi träffade amanda & malin oxå, men jag stack typ hem på en gång..
elr ja, kvart i 5 gick bara te resecentrum ofc!
så snälla mamma hämtade mig :)
aja, nu ska jag kika lite grann på teven, hörshej!

här sitter jag i min sköna one-piece och poppar skrillex! :)   

Av ida jonsson - 10 november 2011 18:11

JAG ÄLSKAR PRINGLES!

hehehehe, så jävla gott! :)

men jag ska verkligen sluta med sånt där nu! måste de,

men jag äter mke sallad iaf!

idag så var jag i stan, var med therese,emma & lollo :)

Imorgon ska jag också te stan, fast på möte :D

aja, men ni får ha det så bra! 

Av ida jonsson - 9 november 2011 21:23

men heeeej!

sry för dålig uppdatering den senaste tiden, men är så sjukt trött nu för tiden!

Egentligen skulle jag vara med lina idag men hon kunna inte.

men imorgon blir det iaf therese! :)

idag har det varit en seg dag,  vila förut i 2 timmar. Det var sjukt skönt!

eftersom att jag inte får egentligen så mycket sömn.

så det var skönt att få vila lite!

jag bah : WTF! är det morgon? mamma skulle ju väcka mig 8.

men ah, så vare ju inte tydligen :) så då vart det en lättnad!

asså, det är så ensamt i skolan. känns som att jag inte har nån längre.

men ja, får väl vara så då. vill ju ut å vara med min bästa kusin..

bara om jag hade lika raster som dig gumman, så skulle jag verkligen komma ut till dig!

aja, ska snart vänta tills efterlängtade jersey shore börjar! 

höjdpunkten på dagen,alltid!

bjuder på 2 ego pic :p pusshej! 
   
såhär glad är jag när jag kmr hem ifrån skolan! :D
min facelook idag!   

Av ida jonsson - 8 november 2011 19:42

hejsan hejsan, kom typ nyss hem ifrån stan.

Eller ja , ett tag sen!

Där inne var jag iaf med märta & julia :)

först var vi på ahuse och kolla på nån tråkig film, sen så bestämde jag & julia

att vi ska ha en fest på be-smart! hihihihi, fast de är ju fler som ska vara med! :D

wiiiho, kmr bli grymt ju!

som sagt, imorgon så blir det nog att vara med efterlängtade lina, om hon kan. :)

ååååååh, imorgon har vi slöjd & gympa.. wääää!

orkar inte med de, sen så ska polisen komma & prata med oss.

fml , hihi!

aja, hare bra så länge :) puss!

SO.

Av ida jonsson - 8 november 2011 14:49

men hejsan! just nu sitter jag här med julia och har so på elevens val :D

Idag blire väl stan, ska hämta headsetet från tessan eftersom att jag fick hennes mobil.

Imorgon blir det nog lina om det går för henne och på torsdag blir det stan med therese :)

haha, just nu håller vi på med walter disney!

aja, måste kila! pusspuss :))

Presentation


Hojt!
Jag är en tjej på 13 vårar som håller denna blogg.
Jag är en galen & glad tjej till högsta grad!
I denna blogg följer ni mitt liv :)
hare bra!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards