idajonsson

Alla inlägg under september 2011

.

Av ida jonsson - 30 september 2011 00:00

 ï could tell you anything,and you'd still never know the real me...


Av ida jonsson - 29 september 2011 20:53

Hejj!

Förlåt att jag inte har bloggat nåt idag.. Åkte in till stan efter skolan med Linn & David, sen kom julia :) Jag var med blerim resten av dagen, & sofia lite grann.

Jag & blerim gick typ bara runt överallt, haha! Justja, var med renzo och några fler också :) gud vad skönt med studiedag imorrn! Alla förutom bergvik hade studiedag idag också.. åååh. 

Vi hade so-prov, sen nästa vecka ska vi ha 2 prov! åååååååååååh! jag hatar verkligen prov, men det bevisar ju hur bra eller dålig man är, jag är verkligen dålig. verkligen! jag ger allt , men ändå så går det skit. Vad händer egentligen? Jag vill inte jobba på ålderdomshem när jag blir stor , jag vill uppfylla mina drömmar & jobba i en klädaffär eller nånting. Men det är ju bara mina drömmar, dom går säkert inte i uppfyllelse! Just nu så har jag skittråkigt, vettefan vad jag ska göra? 

Syrran ville att jag skulle sova inne hos henne idag, jag orkade inte idag...

Imorgon kanske, dom skulle till gävle och kolla på bio kanske.

Jag vill kolla på jag saknar dig, jag saknar dig. Alla säger att den är sjukt bra!


Aja, nu ska jag kila. Pusshej!

Av ida jonsson - 28 september 2011 18:47

Hejsan! just nu är jag hos alexandra :)

Idag var vi på teater, 7b och 7c, ganska rolig. Den hette typ, ''charlies unge''.

Sen hade vi håltimme, och gympa. Vi slutade kvart över 3 idag, Vi har 4 långa dagar på 5 dagar, på Torsdagar slutar vi tio i 2, så... jag älskar Torsdagar!

Imorrn ska jag,alexandra,linn och julia in te stan :) vilka ser man där?

Justja, ni skulle ju få en bild på mig hur jag såg ut idag, ni kanske får den bilden senare då. :)


Aja, nu måste jag träna på läxa... Har so-prov imorrn, om ''nordamerika''..

åååååååååååååååååååååååååååååååååh :( närå.


Men hejsvejs!

Av ida jonsson - 27 september 2011 21:39

Men tjäääna! Haha, louice väntade på mig medans jag duschade. Det tog en halvtimme, stackarn! Hon sa ju att hon ville vänta... :p

Har ni hört låten hey nah neh nah? Tror det är en ganska gammal låt :)

Faktiskt ganska bra, är den spansk? 

Har eng & Spanska läxa.. Imorgon ska vi in te stan och kolla på teater! 

niceh.

Aja, ni kan få lyssna på videon, tror jag ska ha lockat hår imorrn. Så då äre bra att man lägger sig i tid så man orkar att kliva upp :)  Pusspuss & godnatt!


Av ida jonsson - 27 september 2011 19:35

Hejsan, idag inhandlade jag 2 saker med lollo & mamma :)

ett par ''höga'' byxor, och en tröja till :DDDD Tack mammis!!

Hade jättekul idag, tack för dagen! :*

Jag bjussar på en bild, just nu är jag med Louice! wiiiieh.

Hon åker till London på Torsdag, wäää :( kommer sakna dig sjukt mkt!

Aja, nu ska jag fixa lite bilder!

Så pusshej :)

   Kläderna jag köpte! :)   Snygga vi är då ;) 

...

Av ida jonsson - 26 september 2011 22:13

  Nu går jag och lägger mig, gonatt!

Av ida jonsson - 26 september 2011 20:30

Ja jag var med lollo,louice,alexandra,anton,aron,tobbe,andreas, och alfons på skolan. Men alexandra drog hem tidigt. Men jag knäppte aldrig kort på dom andra, eftersom jag hade den i louices väska. Så jag knäppte bara på lollo,louice och alexandra. Aja, nu får ni bilderna :)Okej, det var alla bilder :p



Av ida jonsson - 26 september 2011 17:22

  Nu går jag & Alexandra ut och knäpper lite kort, hörshej! :)

Presentation


Hojt!
Jag är en tjej på 13 vårar som håller denna blogg.
Jag är en galen & glad tjej till högsta grad!
I denna blogg följer ni mitt liv :)
hare bra!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards