idajonsson

Alla inlägg den 21 september 2011

Av ida jonsson - 21 september 2011 20:07

Hejsan! Pysslade lite grann med bloggen :)

Fast jag kommer nog inte ha sådär så länge.. Iaf inte headern.

Eftersom att jag ska sova hos emma troligtvis på Fredag, så då ska vi knäppa kort.

Plus att vi ska säkert locka håret o sånt också! Eftersom vi ska på min mosters 50års kalas, om det nu är min moster? Aja, det är iaf en av min pappas syrror. Hehe, håller inte reda på såntdär.  

Jag tycker min blogg är så tråkig, jag venne varför. Men det kmr iaf ganska många bilder, i hope! Åt nyss ris & kyckling :DDD Mumsis! Fast jag var inte så hungrig, åt inte upp all mat. Idag så var jag lite granna med linn,alexandra och louice. Linn och Louice butta på mig & alexandra, vi låg mest å skratta åt oss själva.. haha, normala jag vet! Imorgon ska jag & alexandra vara med Blerim,Tony och Emma. Om dom kan?... kanske då :) SKÖNT! snart helg, + att jag slutar 2 imorrn, yeeeah!

Shit, det var nyss måndag? Redan onsdag, wow! Fast det är ju bra :)

ååh, jag längtar tills jag får använda min röda underbara vinterjacka, men jag längtar absolut inte till vintern! fy.. eller jo, en sak. SKOTER! Pappa har ju köpt en skoter, så man får ju åka på den i vinter då ;) Gud vad härligt! Finns det nåt roligare på vintern? neeeej! Jag & emma ska ha loppis, trorjag :) kom gääärna och köp då, om ni e snäll :)

Aja, nu ska jag värma mig. Kanske kika på en film? har inte kollat på dvd, på typ... 1 halv år? Kanske dags att använda den då :) Ellerja, jag lyssnar ju på musik, men kollar aldrig på dvd.

Jag bjussar nog på en bild på mig & Sötaste Tyzon! älskar min lilla skrollhund! pusspåre :* 
   Kom ihåg att igga mig på bilden också, puss&kram

Av ida jonsson - 21 september 2011 10:22

Haha hejsan, just nu står man här på biblan och bloggar.

Vi har lunch om 7 min, så ska snart ner dit.

Idag så ska jag inte göra nånting alls, trorjag. :)

Bara vara hemma & chilla!

Tröjan som jag fick utav mamma igår, har jag på mig idag.

Superduperfin, tack bästa mamma!

Justja, idag har jag plattat hår, det har jag inte haft på ett tag nu. I skolan asså!

Aja pusspuss.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hojt!
Jag är en tjej på 13 vårar som håller denna blogg.
Jag är en galen & glad tjej till högsta grad!
I denna blogg följer ni mitt liv :)
hare bra!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards