idajonsson

Alla inlägg den 9 september 2011

Av ida jonsson - 9 september 2011 20:17

Ja ni ser rubriken, ikväll så ska jag sova hos syster.

Ska sitta och mysa i min onepiece där! :) sköööönt.

Asså, varför blir killar så konstiga ibland? Nu har plötsligt alla blivigt konstiga mot mig?

Eller är det jag? Ska jag ändra på mig? eller  vad är det..

Ja, med min otur så var inte rektorn på skolan idag.

Han är tydligen bara där på Torsdagar, :/ Jag som ville prata om att byta enhet...

Jag  vill kunna må bra när jag kommer till skolan, men det gör jag inte. 

Så därför vill jag ändra till C. Men det kommer jag nog inte få göra.


Aja, nu ska jag börja packa! See ya tomorrow, om ja inte får låna syrrans dator ^^

Pusshej! 

     

Kolla vilken gullig bild jag hitade ^^ 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hojt!
Jag är en tjej på 13 vårar som håller denna blogg.
Jag är en galen & glad tjej till högsta grad!
I denna blogg följer ni mitt liv :)
hare bra!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards