idajonsson

Alla inlägg den 25 september 2011

Av ida jonsson - 25 september 2011 20:44

Hittade en bild mig & emma när vi var småa :)    Fan vilken fin kusin jag har!En till fin bild på kusin, puss påre!  En bild på mig & kusin!  ♥  jag älskar dig! ♥  ♥  ♥  Innan kalaset  När faster fick tårtan! :)  Dennis & Robert :D     Lukas,Petra,Robin & Robert.   Robin & Ida  Pappa & Jonny.  Pontus,Larsa & Jenny :)
Så, det var alla bilder, nu blir det efterlängtade Jersey shore, puss & gonatt! 




Av ida jonsson - 25 september 2011 14:52

men hejsan!

Jag var ju på kalas igår, det var jättekul! Tack alla för kvällen :)

lägger in bilder sen.

Just nu så  känner jag att jag vill aldrig mer gå till skolan, men ja. Det var ju bara en dröm..

Jävla idioter, så jävla fegt å gå på en 5a, usch! det finns ju förfan folk till alltting.

Stackars unge, som blev utsatt för detdär! Stöttar dig till 100%, lovar!


Aja, nu ska jag lugna mig lite & städa rummet.

Orkar inte med mig själv snart.



Dra åt helvete era idioter! 

och nej, det är inte dom som spöa den där killen jag menar.


PUSS!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hojt!
Jag är en tjej på 13 vårar som håller denna blogg.
Jag är en galen & glad tjej till högsta grad!
I denna blogg följer ni mitt liv :)
hare bra!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards