idajonsson

Alla inlägg den 19 september 2011

Av ida jonsson - 19 september 2011 22:27

Tänk om man kunde spola rosa vatten?

Eller ha lila toalettspapper? 


Haha, jag är för trött. Måste nog sussa :)

Hihi, sov gott! Vilket jag inte kommer att göra, i think...

Imorgon efter skolan så ska jag nog åka in te stan, vara där med sandra och köpa lite småsaker! 

Vi får väl se, aja godnatt! :)

Av ida jonsson - 19 september 2011 21:47

yes, har rensat garderoben idag då! Bara för att jag hade så sjukt tråkigt.

Men sen så kom Louice & Alexandra helt oväntat! Haha, det var kul :p

Nu tittar jag på en jättebra film på kanal 9. 

Imorgon har vi NO lektion värsta länge! Nästan 2 timmar? Och vi äter klockan 12, ranchen har tydligen ''semester'' imorrn, så man kan inte ta en macka där heller! Man får väl äta sen frukost då :)

Nu ska jag fortsätta & kolla på filmen, så vi hörs! pusshej!

Av ida jonsson - 19 september 2011 16:31

Hejsan, bästa dagen idag? Det var långt ifrån bästa, men den var väl okej.

Jag hade nästan mer raster än lektioner, så det gjorde väl min dag bra! :)

Sen så är det ju det här fina svenska vädret! Regn är ju så underbart? Faktiskt inte, det ska åska, då är det underbart med regn! Inte annars, jag blir så deprimerad utav regn! Det är nånting som bara drar ner en, så surläppen nästan nuddar backen.


Sen så finns det ju lite andra saker också som gör så att jag blir sur & irriterad..


Men det tänker jag inte ta upp! 


Jag tycker verkligen att facebook har blivigt tråkigt, verkligen! Vad finns det att göra egentligen? Jag bloggar nästan hellre, än o sitta vid facebook.


Aja, vet ni vad? Jag tror jag ska lämna kläder & saker som jag inte anväder till mias prylbod. Eller vad det heter, det är ett loppis va? :p Haha, har ingen aning...


Men jag tror det iaf, men nu ska jag ta mig i kragen och rycka upp mig lite grann!


Kanske göra om bloggen kanske? Who knows, aja bye! :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hojt!
Jag är en tjej på 13 vårar som håller denna blogg.
Jag är en galen & glad tjej till högsta grad!
I denna blogg följer ni mitt liv :)
hare bra!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards