idajonsson

Alla inlägg den 15 september 2011

Av ida jonsson - 15 september 2011 21:32

Men hejsan på er söta bloggläsare!
Inatt, så sov jag hos finaste Louice. Hon åker till Sundsvall imorrn... Wäää :/
Kommer sakna dig mycket hjärtis! haha imorse så tänkte jag locka håret på henne klockan halv 6, sov till halv 7 ist. Jag var helt död imorse. guuuud!

Aja, idag så åkte jag in till stan med Louice och träffade massa folk där, drog till ahuset och typ gjorde ingenting. Jag köpte en hårfärgning, elr hur man säger. Ska slinga mitt hår. Jag har världens vidrigaste utväxt? uuuuscha.
Längtar så mycket tills Söndag, då är det jersey shore!

HAHA! Idag kollade vi på en film, den hette ''den bästa sommaren, 1950 talet''

En gubbe hjälper typ 2 barn över en sommar elr nånting fatta inte.

aja iaf, han frågade tjejen vad hon skulle bli när hon blir stor, hon bah: jag ska bli hora jag, Gubben : Eh, hora? Flickan : Ja, man får pengar av att kramas!

Haha, det där gjorde verkligen min dag, gud.. ;ö

Ska gå och sova snart, imorgon har vi friluftsdag. Vi ska gå från Lynäs till Lynäs sommarhem och ''leka lekar''. Justja, 7b sprang till vojjen fram och tillbaka igår, jag sprang på 19.26 minuter, Fick vg iaf. Men jag måste erkänna att det var jobbigt , jag har världens dåligaste kondisen ever! Det står jag för.

Det är bara för hela min mage väger mer än min hjärna, och då är det illa.. Haha närå skoja ;)  Denna låt somnar jag till inatt : Ja, godnatt då sverige! Hörshej.





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hojt!
Jag är en tjej på 13 vårar som håller denna blogg.
Jag är en galen & glad tjej till högsta grad!
I denna blogg följer ni mitt liv :)
hare bra!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards